jomirpe’s blog

Just another Blogs de la Universitat de València weblog

Filed under: Vida e razos — jomirpe at 4:54 pm on Dijous, novembre 27, 2008

Josep Mir. Nat a Mislata el 1956. Obrer de vila. Llicenciat en Filofofia. Estudis de C. Econòmiques. Premi extraordinari de llicenciatura en Filologia Catalana per la Universitat de València.

Ha publicat: Viure no és necessari, navegar sí, La Forest d’Arana, 1986, València. Gènesi del seny, La Forest d’Arana, 1987. He vist Diógenes que esbocinava el bol, Vè premi “Manuel Rodríguez Martínez” d’Alcoi, 1988. L’Hagia Sophia (novel.la), Derzet i Dagó, 1995, València. Poemes de cal Paradís… i més poemes, Ajuntament de Mislata, 1999, València. El mim del mag, Col.lecció Alfama, Amós Belinchón editor, 2000, València. Ésser per a l’Esser, XVIè premi “Festa d’Elx”, Tres i quatre, 2001, València. Quatre crides d’independència, Ateneu de Benimaclet, 2001, València. Llànties de la llivanya, Associcació cultural “Bertolt Brecht”, 2007, Mislata.

No hi ha comentaris »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post.